BİR TÜRK DÜNYAYA BEDELDİR.
K.ATATÜRK

   Oyun Ana Sayfa
  Tanıtım Ana sayfa
  Başlangıç Ve ilerleme
   Kırmızı Alarm (KA) nedir
 Başlangıç Koşulları
 Nereden Başlamalıyım?
 Birim üretimi ve geliştirme
 Gelir Kaynakları ve Para Kazanma
 Enerji Kaynakları ve Enerji kullanımı
 Puanlama Sistemi
  Seviyeler
   Birim Seviyeleri ve Özellikleri
 Teknolojik Seviye (TS)
 Araştırma Seviyesi (AS)
  Saldırı Ve Savunmalar
   Kara Saldırısı
 Hava Saldırısı
 Deniz Savaşı
 Kazım
 Kezban
 Ajan Saldırısı
 Kasa Soyma Saldırısı
 Yıldırım Fırtınası
 Nükleer Füze Saldırısı
 Nuri
 Ajan Robot Saldırısı
 Asit Yağmuru Saldırısı
 Saldırı Kuralları
 Saldırılardan Dönüşler
 Patriot Savunması
 Metal Perde Savunması
 Saldırı Listesi
 Saldırıya Çıkma ve Geri dönüşler
 Casus Uydu ile Takip (CU)
  Mali işlemler, Banka ve Kasa
   Banka
 Merkez Bankası
 Birim imha
 Kasa
 Para Tranferi (EFT)
  Diger Fonksiyonlar
   Sığınak
 Referans Sistemi
 Radar Fonksiyonları
 Tatil Modu ve Tatile Çıkma
 Tarih Zaman
 Kurallar
 Casus Uydu Almak
 Kim Ne Alemde Listesi
 Sesli Uyarı Sistemi
 Mezarlık
 Yetiştirme Merkezi
 ittifaklar
 intihar etme (oyundan çıkmak)
 Oyuna Yeniden Başlama
 SSS
 Görünmezlik özellikleri
    Forum
KIRMIZI ALARM TANITIM >Saldırı Ve Savunmalar

Ajan Robot Saldırısı

 
Ajan robot Teknik saldırı birimidir, düşmanın Teknolojik araştırmaları ve geliştirmelerini yıkmaya çalışır. Savaş anında karşısına düşmanın durumuna göre ya Rbs2 yada mühendisler çıkabilir. Her iki durumda da robotlar savunmayı delmeye çalışacaktır. Savunmanın geçilmesi durumunda hedefteki Teknoloji yıkım görevini yaparlar.
 
Hedefleri :
  1. ArgeLab - Gelişmiş Enerji Tekniği (Tekniğin gelişim seviyesini 1 alta düşürür)
  2. ArgeLab -  Seri Üretim Tekniği (Tekniğin gelişim seviyesini 1 alta düşürür)
 
Robotlara karşı savunma :
  1. Birimlerin yerde olması durumu :
    Robot<> Mühendis çatışması gerçekleşir.

    Eğer robot mühendisi geçemezse;
    Tüm robotlar mühendis tarafından öldürülür.
    Savunan tarafta mühendis kaybı = Robot gücü  kadar
    Ganimet = ölen mühendis ve Robottan kalan yıkıntı
    Saldıran puan kaybı = yok


    Mühendisler geçilirse saldıran taraf kazanır.
    robot hedefe ulaşır. Görevleri yapar.
    Savunanın kaybı : Robot gücüne göre ölen mühendisler (güç oranı birebir) (Ve bu aşamadan sonra robotun yapacağı yıkım)
    Savunanın Puan Kaybı = ölen mühendisler + DİĞER???

    Saldıranın kaybı: Savunma gücüne göre bir miktar robot kaybedilir.  (oran birebir)
    Bundan sonraki kazançlar için Görevlerin yapılması aşamasına bakın


  2. Birimlerin havada olması durumu :

    Robot <>Rbs2 Çatışması gerçekleşir.

    Rbs2 geçilemezse
    Saldıranın kaybı:  Tüm Robotlar ölür
    Savunanın Kaybı = robot gücü miktarında rbs2.
    Puan Kaybı = yok
    Ganimet= çatışmada kaybedilen Rbs2 ve Robotların masrafı.
    Ganimeti Savunan taraf alır.

    Rbs2 Geçilirse;
    Savunan tarafta kayıp= Robot gücü miktarında Rbs2 kaybı. (Ve bu aşamadan sonra robotun yapacağı yıkım)
    Puan kaybı = Savunan taraf Rbs2 kaybından ve mühendisin yaptığı yıkımın puanı kadar puan kaybeder
    Ganimet= kaybedilen Rbs2 + Robot yıkıntıları + Robot görevinden elde edilenler.
    Nakitten Alınan= Savunanın tüm nakiti
    Bundan sonraki kazançlar için Görevlerin yapılması aşamasına bakın

HEDEFE ULAŞMA:  ROBOTUN HEDEFTEKİ YAPTIKLARI

Robot savunmayı aştıktan sonra (Rbs2 ya da mühendis) hedefe ulaşır ve buradaki görevini yapmaya çalışır.
Hedef gün içinde 3 defa saldırıya uğradı ise robotlar hedefe giremez ve geri dönerler. (Sağ kalanlar)

Hedefe girilirse:
Hedef Tekniğin seviyesi 1 alt seviyeye yıkılır 
Ganimet = Gelişim masrafı / 5

Savunanın bu işlemden puan kaybı = yıkılan seviye puanı (çatışmada kaybedilen rbs2 veya mühendis  puanına ek olarak)


Kazanç :
  • Düşmanın Nakit parasının tamamı.
  • Çatışmada oluşan ganimet
  • Yıkılan hedeften elde edilen para. (masrafın %10 u)
 





Buradan sonraki açıklamalar Eski versiyon'a (V2) aittir.
 
Hedefleri :
  1. ArgeLab - Gelişmiş Enerji tekniğini yık  (Enerji Teknolojinin gelişim seviyesini 1 alta düşürür)
  2. ArgeLab - Jeolojik Araştırma yık  (Jeoloji Tekniğini gelişim seviyesini 1 alta düşürür)
  3. ArgeLab - Nükleer teknolojisini yık  (Nükller Tekniğini gelişim seviyesini 1 alta düşürür)
  4. Argelab  - Aktif Araştırmaları durdur (Mevcut yapılmakta olan araştırmayı iptal eder) 
  5. Birim işlemlerini durdur. (Aktif devam eden tüm birim üretim ve seviye geliştirme işlemlerini durdurur, iptal etmez) 
  6. Meta Gelişimini yık. (metanın mevcut gelişmişlik seviyesini 1 düşürür)
Ajan robot eğer ;
ArgeLab - Gelişmiş Enerji tekniği
ArgeLab - Jeolojik Araştırma
ArgeLab - Nükleer teknolojisi hedeflerine gidiyorsa %25 daha güçlü gider. 
Sınırlar : Aynı anda aynı düşmanın aynı hedefine en fazla 3 oyucu saldırabilir ve 1 gün boyunca aynı oyuncunun aynı hedefteki zararı en fazla 3 defa olabilir. 

Robotlara karşı savunma :
  1. Birimlerin yerde olması durumu :

    Birimler yerde ise robotların karşısına mühendisler çıkacaktır. çatışma sonunda mühedisler geçilirse robot hedefe ulaşır. Eğer robot mühendisi geçemez ve  hedefe ulaşamazsa çatışmadan sonra kalan robotlar, ölen robotlardan oluşan ganimeti alıp dönerler.
    (tümü kaybedildi ise dönüş olmayacaktır)
  2. Birimlerin havada olması durumu :

    Birimler havada ise robotların karşısına Rbs2 çıkacaktır.
    çatışma sonunda rbs2 geçilirse robot hedefe ulaşır.

    Rbs2 geçilemediği durumda:
           Eğer robotların gücü Rbs2 gücünün yarısından küçükse (savunma gücü 2 kattan fazla)
           tüm  robotlar kaybedilir ve hedefe ulaşılamaz. ama ajan robotların gücü kadar rbs2 kaybı 
           oluşur.
           Eğer savunma gücü farkı  2 kattan az ise robot kaybı savunma gücünün 4 te 1 kadar
           olacaktır.

    saldırı gücünün yüksek olması durumu : (saldıranın hedefe ulaşması)
    savunma gücü kadar robot kaybı oluşur.
    saldırı gücünün 4 te 1 i kadar Rbs2 devre dışı kalacaktır.
    Eğer Rbs2 geçilemezse çatışmadan sonra kalan robotlar, ölen robotlardan oluşan ganimeti alıp dönerler.

    (tümü kaybedildi ise dönüş olmayacaktır)
savunmanın geçilmesi durumunda robot hedefteki görevi başaracaktır.

Kazanç :
Düşmanın Nakit parasının tamamı.
yıkılan hedefin dönüşüm parası. (masrafın %10 u)
yıkılan hedefin dönüşümünden elde edilen puan. (masrafın %10 u)

Savunan tarafın kayıpları :

  • Saldırı öncesindeki Nakit paranın tamamı.
  • Yıkılan hedefin (tekniğin yada birimin) elde edilmesinde kullanılan paranın %15 miktarı. (kalan %85 nakite eklenir)
  • Arge saldırılarında 1 AS kaybı. (her araştırmada AS 1 arttığı için yıkımdada 1 azalmaktadır, aktif araştırmaların durdurulup iptal edilmesinde AS düşmez))
  • Yıkılan hedefin (tekniğin yada birimin)  elde edilmesinde kazanılan puanın tamamı.
  • iptal edilen işlemler yüzünden zaman kaybı.
İPTAL olan tekniğin yada seviyenin masrafı düşmanın nakit kazancına eklenir ve anlık olarak listede görünür.
Nakite düşen bu para saldırı sonrasında ortaya çıktığı için mevcut saldırıda alınamaz.
Diğer Detaylar:
  1. Robotun Hedefindeki Teknik  en fazla 0'a kadar düşebilir. zaten sıfır ise bu durumda robotlar sadece nakit alıp döneceklerdir.
  2. Eğer hedef meta gelişimi ise en fazla 1'e kadar düşebilir.  zaten 1 ise bu durumda robotlar sadece nakit alıp döneceklerdir.  Eğer Meta yoksa robotlar boş döneceklerdir.
  3. hedef aktif araştırmaları iptal etme girişimi ise ve aktif araştırma yoksa robotlar sadece nakit alıp döneceklerdir.
  4. Hedef birim işlemlerini (birim alımları ve seviye geliştirmeleri) durdurmak ise sadece nakit para alınır.
saldırı sırasında her 2 tarafta kayıplara uğrar, tüm robotların kaybedilmesi durumunda bir kazanç elde edilmeyecektir. 

METAL PERDE Durumu :
 
Bu saldırıda metal perde kullanımı kasa soygunu saldırısındaki gibidir. saldırı bitiş anında gemiler faal ise metal perde işe yaramayacaktır. metal perde ancak birimler yerde ise (mühendis ile karşılaşma) işe yarayacaktır.
tüm savaşlarda olduğu gibi savunan taraf kaybettiği birimler kadar puan kaybeder. 

Enerji Gerekliliği: Enerji yetersizse Yıldırım fırtınası, Nükleer Füze, Casus Uydu,Asit Yağmuru,Ajan Robot, Nuri Saldırıları başlatılamaz.

Güncelleme Tarihi: 18.12.2016 04:37:56
►Ana Sayfa|►Yardım ve Tanıtım | ►SSS | iletişim | ►Cezalar & Teşhir | ►Kurallar | istatistikler | Mezarlık 1024X768