BİR TÜRK DÜNYAYA BEDELDİR.
K.ATATÜRK

   Oyun Ana Sayfa
  Tanıtım Ana sayfa
  Başlangıç Ve ilerleme
   Kırmızı Alarm (KA) nedir
 Başlangıç Koşulları
 Nereden Başlamalıyım?
 Birim üretimi ve geliştirme
 Gelir Kaynakları ve Para Kazanma
 Enerji Kaynakları ve Enerji kullanımı
 Puanlama Sistemi
  Seviyeler
   Birim Seviyeleri ve Özellikleri
 Teknolojik Seviye (TS)
 Araştırma Seviyesi (AS)
  Saldırı Ve Savunmalar
   Kara Saldırısı
 Hava Saldırısı
 Deniz Savaşı
 Kazım
 Kezban
 Ajan Saldırısı
 Kasa Soyma Saldırısı
 Yıldırım Fırtınası
 Nükleer Füze Saldırısı
 Nuri
 Ajan Robot Saldırısı
 Asit Yağmuru Saldırısı
 Saldırı Kuralları
 Saldırılardan Dönüşler
 Patriot Savunması
 Metal Perde Savunması
 Saldırı Listesi
 Saldırıya Çıkma ve Geri dönüşler
 Casus Uydu ile Takip (CU)
  Mali işlemler, Banka ve Kasa
   Banka
 Merkez Bankası
 Birim imha
 Kasa
 Para Tranferi (EFT)
  Diger Fonksiyonlar
   Sığınak
 Referans Sistemi
 Radar Fonksiyonları
 Tatil Modu ve Tatile Çıkma
 Tarih Zaman
 Kurallar
 Casus Uydu Almak
 Kim Ne Alemde Listesi
 Sesli Uyarı Sistemi
 Mezarlık
 Yetiştirme Merkezi
 ittifaklar
 intihar etme (oyundan çıkmak)
 Oyuna Yeniden Başlama
 SSS
 Görünmezlik özellikleri
    Forum
KIRMIZI ALARM TANITIM >Saldırı Ve Savunmalar

Kasa Soyma Saldırısı

Düşman Kasasına saldırı sadece mühendisler tarafından yapılabilir.
Normal zamanda (birimleri yerde) gelir kaynaklarının elde ettiği para,  nakit para olarak oyuncunun elinde toplanır.
Birimleri havada olan bir oyuncunun gelir kaynaklarından gelen para ise yerde KASAda toplanır.
Oyuncu bu parayı bankaya aktarmak zorundadır.  Bankaya aktarılmayan para kasada kalır.  ve düşman tarafından çalınabilir.
Bu yüzden kasa korunmalıdır.  Birimler havada ise Kasa,  MS2 adlı birimler tarafından korunur. 

KASAYA SALDIRI
 
Eğer bir oyuncunun kasasındaki para alınmak istenirse mühendisler Kasayı Soymak için gönderilmelidir.
saldırı, hedef düşmanın gemi faaliyetlerine göre 2 şekilde gerçekleşir.
  1. Gemiler Aktif : Mühendis <=> MS2 savaşı.  Duruma göre karşılıklı kayıplar olur.

    MS2 Geçilemezse:

    Kaybedilen MS2 = Müh gücünün 1/8 oranında.
    Kaybedilen Mühendis   = Tümü.
    Saldıran Puan Kaybı     = Kaybedilen mühendislerin üretim puanının 2 katı


    MS2 geçilirse:
    Kaybedilen Ms2 =Müh gücünün 1/8 oranında.
    Kaybedilen Mühendis =MS2 gücünün oranında. (güç oranları birebir)

    Saldıran Puan Kaybı     = yok
    Savunanın Puan Kaybı =  kaybedilen MS2`lerin üretim puanının 10 katı

    Geçen mühendisler kasanın yarısını alıp dönerler.

  2. Gemiler Yerde : Mühendis <=> Ajan karşılaşması.

    Bu durumda eğer metal perde aktif ise saldırı başarısız ve kayıpsız biter.

    Ajanlar aşılamazsa ; 

    Müh Kaybı :Mühendislerin tümü ölür.
    Ajan Kaybı : Müh gücünün 1/8 oranında
    Saldıranın puan kaybı: Mühendis üretim puanı
    Kazanç, Ganimet= yok

    Ajanlar aşılırsa: Güçlere göre karşılıklı mühendis, ajan  kaybı oluşur.

     Ajan Kaybı : Müh gücünün 1/8 oranında
     Ajan Kaybı : Savunan tarafın ajan gücü/müh gücü oranında. (güç oranı birebir)

     Saldıranın puan kaybı : yok 
     Savunanın puan kaybı: kaybedilen  Ajan üretim puanının 10 katı

     Bu saldırıda ajan kaybı oluşmaz. Ajanlar bariyer görevi görürler.

     Geçen mühendisler kasanın yarısını alıp dönerler.

Güncelleme Tarihi: 09.05.2016 12:13:52
►Ana Sayfa|►Yardım ve Tanıtım | ►SSS | iletişim | ►Cezalar & Teşhir | ►Kurallar | istatistikler | Mezarlık 1024X768