BİR TÜRK DÜNYAYA BEDELDİR.
K.ATATÜRK

   Oyun Ana Sayfa
  Tanıtım Ana sayfa
  Başlangıç Ve ilerleme
   Kırmızı Alarm (KA) nedir
 Başlangıç Koşulları
 Nereden Başlamalıyım?
 Birim üretimi ve geliştirme
 Gelir Kaynakları ve Para Kazanma
 Enerji Kaynakları ve Enerji kullanımı
 Puanlama Sistemi
  Seviyeler
   Birim Seviyeleri ve Özellikleri
 Teknolojik Seviye (TS)
 Araştırma Seviyesi (AS)
  Saldırı Ve Savunmalar
   Kara Saldırısı
 Hava Saldırısı
 Deniz Savaşı
 Kazım
 Kezban
 Ajan Saldırısı
 Kasa Soyma Saldırısı
 Yıldırım Fırtınası
 Nükleer Füze Saldırısı
 Nuri
 Ajan Robot Saldırısı
 Asit Yağmuru Saldırısı
 Saldırı Kuralları
 Saldırılardan Dönüşler
 Patriot Savunması
 Metal Perde Savunması
 Saldırı Listesi
 Saldırıya Çıkma ve Geri dönüşler
 Casus Uydu ile Takip (CU)
  Mali işlemler, Banka ve Kasa
   Banka
 Merkez Bankası
 Birim imha
 Kasa
 Para Tranferi (EFT)
  Diger Fonksiyonlar
   Sığınak
 Referans Sistemi
 Radar Fonksiyonları
 Tatil Modu ve Tatile Çıkma
 Tarih Zaman
 Kurallar
 Casus Uydu Almak
 Kim Ne Alemde Listesi
 Sesli Uyarı Sistemi
 Mezarlık
 Yetiştirme Merkezi
 ittifaklar
 intihar etme (oyundan çıkmak)
 Oyuna Yeniden Başlama
 SSS
 Görünmezlik özellikleri
    Forum
KIRMIZI ALARM TANITIM >Saldırı Ve Savunmalar

Kezban

Özel Ajan Kezban
Kırmızı Alarm Kezban
 
Donanımı yüksek, güçlü silahlar barındıran seksi kız. Bomba atabilir, elindeki silahlarla birçok düşman askerini ve ajanını öldürebilir.
Düşmanın kazımlarını kaçırabilir, düşmanın Yıldırım Fırtınasını düşman üzerine ateşleyebilir. Kezbanın hedefleri genellikle iç mekanlardır. Gönderilen hedefi bulamayınca geri döner. 

Kazım ve Kezban saldırıları sadece TS2 ve üstündeki oyunculara yapılabilir.
 
Kezban  neler yapabilir?
  1. Düşman patriotlarını imha eder.
  2. Düşmanın Yıldırım Fırtınasını  düşman üzerine ateşler.   2 dakika sonra bitmek üzere Yeni bir saldırı başlar.
  3. Düşmanın Nükleer füzesini düşman üzerine ateşler. 2 dakika sonra bitmek üzere Yeni bir saldırı başlar.
  4. Kazımları kandırıp götürür.
  5. Ajanları öldürür.
  6. karabaşları öldürür.
Kezban gönderebilmek için istihbarat merkezi gereklidir. Herhangi bir şekilde bu bina yok edildi ise kezban sadırıya gönderilemez.
 
Kezbanın başarılı olması karşı tarafın ajan gücüne bağlıdır.  Başarılı olması durumunda düşman kazancının 4'te birini alır.  Kezbanın bir özel fonksiyonu da kazımı kandırıp kendi tarafına geçirebilmesidir. Kandırabileceği kazım sayısı kezban ve kazımın güçlerine bağlıdır.

Kezbanın  en can alıcı fonksiyonlarından biri de düşmanın yıldırım fırtınasını ya da nükleer füzesini düşman üzerine ateşlemesidir. 
 Kezbanın ateşlediği silah 2 dk sonra patlıyor. Kezbana Dikkat. kendi silahınız kendinizi vurabilir. (Bu saldırı yeni bir saldırı balatmış olur. Normal saldırıdan darkı 2 dk kadar kısa bir sürede gerçekleşmesidir.)

     AJAN  KAZIM 

 
Kezbanın, patlamanın gerçekleştiği durumlarda geri dönüşü yoktur.
 


DETAYLAR

hedefe ulaşma durumlarında: 

  1. Patriot Saldrıısı:
       
    Ölen kezban: Tümü
    Patlatılan patriot : tüm patriotlar.
    Ganimet = 1_patriot_fiyat x patriot_sayısı /4
    Kazanc  = Savunan_nakiti/4

    Kazanılanların aktarımı: anlık. (saldırı dönüşü yok)

    Patriot bulunamazsa : 
    Ajanlarla çatışmadan sonra kalan kezbanlar geri döner.

    Savunanın Kayıpları:
    -1/4 nakit
    -Patlatılan patriotlar
    Savunanın Puan kaybı = Patriotların puanı x10

    Patriot bulunamazsa : 
    Ajanlarla çatışmadan sonra kalan kezbanlar geri döner.
  2. Yıldırım Fırtınası
    Yıldırım bulunamazsa, geçen kezbanlar geri döner. kazanç yok, savunanın kaybı yok. saldıranın kaybı ajanların öldürdüğü kezbanlar.
    Kalan kezbanlar kazançsız geri döner.

    Yıldırım var ise: Düşmanın 1 adet yıldırımı 2 dakika sonra patlamak üzere düşmanın kendisi üzerine ateşlenir.
    Ganimet = 1 yıldırım masrafı
    Kazanc  = Savunan_nakiti / 4

    Savunanın puan kaybı : Yıldırım puanı x10
    savunanın nakit kaybı: 1/4 nakit

    Geri dönüş yok. Kazanılanlar anlık olarak aktarılır. Tüm kezbanlar ölür.

  3. Nükleer Ateşleme:

    Nükleer füze bulunamazsa:
    Ajanları geçen kezbanlar geri döner. Kazanç yok, savunanın kaybı yok.
    Saldıranın kaybı ajanların öldürdüğü kezbanlar.
    Kalan kezbanlar kazançsız geri döner.

    Hedefte Nükleer füze var ise:
    Düşmanın 1 adet Füzesi 2 dk sonra patlamak üzere düşmanın kendisi üzerine ateşlenir.
    ganimet = nükleer fiyatı
    kazanc  = Savunan nakiti / 4

    Savunanın puan kaybı : Nükleer üretim puanı x10
    savunanın nakit kaybı: 1/4 nakit

    Tüm kezbanlar ölür. Geri dönüş yok. kazanılanlar anlık olarak aktarılır.

  4. Kazım Kaçırma:
    kazım  bulunamazsa:
    geçen kezbanlar geri döner. kazanç yok, savunanın kaybı yok. Saldıranın kaybı ajanlar tarafından öldürülen kezbanlar.
    Kalan kezbanlar boş geri döner.

    Kazıma ulaşıldığı durumda:

    kaçırılan kazım = (geçen_kezban_gucu / 1_kazim_gucu) x 2/5
    yani kısaca güçler oranının 2,5'te biri.(%40)

    kazanılan : kaçırılan kazım
    nakitten alınan = 0
    ganimet =0 ,
    Savunanın Puan kaybı = kaçan kazım puanı x 10

    Kazım kaçırmada ganimet yok. Nakitten para alınmıyor.


  5. Ajan Öldürme:
    Kezbanın tüm amacı ajanlar öldürmek.  Diğer hedeflerde kezban doğrudan hedefe gidip ajanla ilgilenmezken burada ajan ile birebir çatışma yapar.

    Ajan Yoksa: Kazanç ve ganimet yok.  Savunanın kaybı yok. Giden kezbanlar geri döner.

    Ajan varsa:
    öldürülen ajan = tümü

    Çatışmada ölecek kezban = (Savunma_gucu / 1_kezban_gucu)/4

    Nakitten Alınan  = Savunan_nakiti / 4

    Ganimet = öldürülen ajan sayısı x ajan_fiyatı / 4

    Savunanın puan Kaybı = Ölen Ajanların puanı x 10

    Saldrıı sonunda kazanılanlar dönen kezbanlarla birlikte geri gelir.

  6. Karabaş
    Kezbana karşılık veren güç ajanlar olmasına rağmen kezban onlarla zaman kaybetmeyip doğrudan karabaşa geçmeye çalışır.  Bu arada ajanlar tarafından bir kısmı öldürülür.

    Ölen karabaş = (Ajanları gecen_kezban_gucu / 1_karabas_gucu) /6
    Nakitten Alınan = Savunan_nakiti/4

    Ganimet = öldürülen karabas sayısı x karabas_fiyatı / 4

     
    puan kaybı = Ölen karabaşlar puanı x 10

    Karabaş bulunamazsa = kazanç ve kayıp oluşmadan kalan kezbanlar geri döner. (ajanlar tarafından öldürülenler hariç) 

Kezbanın tüm görevlerinde düşman yerinde yok ise (gemiler havada) ya da düşmanda metal perde var ise KEZBAN boş geri döner.

Not: Oyunun otomatik olarak yapacağı savunmalar anlatılmıştır. Yapılabilecek diğer işlemler ve stratejiler oyuncuya bırakılmıştır.
 

Güncelleme Tarihi: 02.07.2017 20:31:04
►Ana Sayfa|►Yardım ve Tanıtım | ►SSS | iletişim | ►Cezalar & Teşhir | ►Kurallar | istatistikler | Mezarlık 1024X768